Wednesday, April 10, 2013

Magamról


Nevem dr. Ármos Lóránd, jogász végzettséggel, és business coach tanúsítvánnyal rendelkezem
.
Több éven át foglalkoztam ügyfélszolgálati és sales tréningekkel. Több éves tapasztalattal rendelkezem magyar és idegen nyelvű telefonos kampányok szervezésében és lebonyolításában. Csoportvezetőként részt vettem magyar és nemzetközi cégek toborzási, kiválasztási, és képzési folyamataiban. Budapest mellett  Manchesterben, Prágában, és Luxemburgban dolgoztam.

Ügyvédjelöltek kézikönyve című könyvemet a Complex Kiadó adta ki, 2011-ben. Versesköteteim Rózsahús (Erdélyi Híradó Kiadó, Kolozsvár, 2008), és Apám a Holdig (Erdélyi Híradó Kiadó, Kolozsvár és Ráció Kiadó, Budapest, 2011) címmel jelentek meg.

Coach oklevelemet 2012-ben szereztem meg, a Pro Bona Képzési és Oktatási Központban. Coaching témában írt cikkeimet a Proaktív Coaching blogon, valamint a www.turacoaching.hu oldalon közlöm.

Szívesen túrázom. Részt vettem több szervezett zarándoklaton, a spanyolországi El Caminora is eljutottam. Rendszeresen részt veszek fogyatékkal élők rendezvényein. Budapesten élek és dolgozom. Német, angol, és román nyelven beszélek.

No comments:

Post a Comment